پیام مدیرکل بهزیستی استان فارس به مناسبت هفته قوه قضائیه

حمید گودرزی مدیر کل بهزیستی فارس با صدور پیامی هفته ی قوه قضائیه را گرامی داشت. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته قوه قضائیه، فرصت ارزشمندی برای پاسداشت تلاش‌های خالصانه و مسئولانه خادمان عدالت و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران وفادارش است؛ بزرگ‌مردانی که با اخلاص، اندیشه و ایثار، بنیان‌های استوار عدالت‌محوری و قانون‌مداری را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحکیم بخشیدند.

قوه قضائیه به عنوان ملجأ دادخواهی مردم و رکن اساسی تحقق عدالت، با صیانت از حقوق عامه، دفاع از کرامت انسانی، مبارزه با فساد و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، نقش بی‌بدیلی در ارتقای امنیت اجتماعی، استقرار عدالت و تقویت اعتماد عمومی ایفا می‌کند.

بی‌تردید تعامل سازنده و هم‌افزایی میان دستگاه قضایی و سازمان بهزیستی، زمینه‌ساز ارائه خدمات مؤثرتر به جامعه هدف، حمایت از افراد آسیب‌دیده، کاهش آسیب‌های اجتماعی و صیانت از حقوق کودکان، زنان، سالمندان، افراد دارای معلولیت و سایر گروه‌های نیازمند حمایت خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و شهدای والامقام دستگاه قضا، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به ریاست محترم دادگستری استان فارس، دادستان محترم، قضات شریف، کارکنان پرتلاش و خانواده بزرگ قوه قضائیه تبریک و تهنیت عرض نموده، از تلاش‌های ارزشمند آنان در مسیر تحقق عدالت، احقاق حقوق مردم و خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدردانی می‌کنم.

از درگاه خداوند متعال، سلامتی، عزت، توفیق روزافزون و استمرار خدمت خالصانه تمامی خدمتگزاران دستگاه قضایی را در سایه عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.

حمید گودرزی
مدیرکل بهزیستی استان فارس

کد خبر 190141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد